.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه شوراي رفاه و تامين اجتماعي مازندران

دومين جلسه شوراي رفاه و تامين اجتماعي مازندران ، با حضور اعضاي اين شورا در دفتر سازمان بازنشستگي استان مازندران برگزار شد .
به گزارش ايلنا ، "محمد جعفر ناسوتي" ، رييس شورا و مدير كل تامين‌‏اجتماعي مازندران با اشاره به اينكه تدوين نظام آمار و اطلاعات رفاه و تامين‌‏اجتماعي از حذف موازي كاريها و اتلاف بودجه جلوگيري خواهد نمود ، گفت : ‌‏اعضاي شورا بايد با يك حركت هدفمند هزينه ها را منطقي تر نموده و با دستگاههاي هم عرض در اين مجموعه هم‌‏پوشاني نمايند .
ناسوتي ، با بيان اينكه شوراي رفاه بايد به صورت بازويي براي وزارتخانه عمل نمايد ، خواستار هماهنگي و انسجام بين بخشهاي بيمه‌‏اي و درماني گرديد .
رييس شوراي رفاه و تامين‌‏اجتماعي مازندران ، با توضيح اينكه تعداد افراد تحت پوشش دستگاههاي زير مجموعه وزارت رفاه در استان 14 درصد از كل جمعيت استان بيشتر است ، با تاكيد بر به كارگيري اين افراد ، گفت : افراد تحت پوشش دستگاههاي زير مجموعه وزارت رفاه از عوامل ضروري بر ايجاد يك بانك اطلاعاتي كه تلفيقي از اين نهاد مي‌‏باشد ، است .
دكتر هاشم‌‏پور ، مدير درمان تامين‌‏اجتماعي استان نيز ضمن اشاره به سفر رياست‌‏جمهوري به استان مازندران ، بر تهيه يك نظام جامعه آماري در قالب وزارت رفاه كه بتواند در تمام زمينه‌‏ها به سوالات پوشش لازم و كافي دهد ، تاكيد كرد و گفت ‌‏: در صورتي مي‌‏توان به برنامه‌‏ريزي و تعيين خط‌‏مش‌‏هاي كلي و اصولي دست يافت كه اطلاعات آماري دقيق محاسبه گردد .
وي سرانه پايين درمان را از دلايل مهم برخي مشكلات و نارضايتي‌‏ها در اين بخش دانست و گفت : اصلاح ميزان تعرفه و قطع رابطه پولي بين بيمار و پزشك ، راهگشاي بسياري از مسايل درماني خواهد بود .
طباطبايي ، رييس سازمان بازنشستگي كشوري نيز در اين نشست اظهار داشت‌ ‏: نظام بايد آنقدر رشد يابد كه فرد بيمار بدون داشتن دغدغه پرداخت هزينه درمان ، صرفا به فكر معالجه خود باشد .
وي ادامه داد با تقويت و نظام‌‏مند نمودن سازمان‌‏هاي بيمه‌‏اي بايد پزشكان متبحر را به سمت همكاري و عقد قرارداد سوق داد ، تا رضايت‌‏مندي بيشتري در بين جامعه تحت پوشش به وجود آيد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.824 seconds.